צילום תדמית ופרוטרטים

אתה זה הפנים של העסק שלך!  כשתפנים את הנקודה הזו, תדע שחובה עליך גם להשקיע בדרך שאתה עצמך מצולם ולא רק להשקיע בנראות של איך מעוצב מקום העסק שלך ושתמונות המוצרים שאתה מציע באתר יהיו מקצועיות.

חשוב שתשקיע בצילומי תדמית או תמונות פורטרט במיוחד אם אתה המוצר בעצמו! (בעיקר אם מדובר בנותני שירותים כמו: מרצים, מאמנים, יועצים עסקיים וכו').

אנשים אוהבים לרכוש מוצר שיש לו גם "אבא", ולרוב לפני הכל, הם מתרשמים מי עומד מאחורי המוצר שהם מתכוונים להזמין.
המפגש הראשוני אתכם בד"כ יתרחש, כשלקוחות פוטנציאליים יראו באתר שלכם את צילום הפורטרט שלכם, תמונת הפרופיל בפייסבוק האישי שלכם, תמונת הפנים שלכם כמרצה אורח בברושור עסקי או יתרשמו מצילום תדמית באתר, שצולם בסביבתכם האישית או העסקית הטבעית.
ומיותר לציין – כי אתם כבר יודעים, שאין לכם הזדמנות שניה לייצר מול הלקוחות שלכם רושם ראשוני.

צילומי תדמית או פורטרט אמורים להעביר מסר, שמדובר בבעל עסק אמין, שמשרה אווירה חיובית. חשוב לשים גם דגש על העברת תחושה אותנטית, שהתמונות תעברנה את מי שאתם באמת בחיים.

אינכם צריכים להיות דוגמנים, אבל פורטרט עסקי או עסקי ותמונות אווירה שלכם בסביבת העסק חייבים להיות מחמיאים. הצד השני צריך להרגיש שהגיע "הביתה", כאילו שיש ביניכם כבר היכרות קודמת טובה וחיובית.

וכאן נכנס לתמונה (תרתי משמע) צלם מקצוען. אחד כזה שיוכל באמצעות תמונת פורטרט או צילום תדמית להעביר את המסר שאתם רוצים לשדר, בין אם מדובר בצילומי סטודיו או בצילום בסביבתכם הטבעית.
אם בשנייה הראשונה כשמסתכלים עליכם אתם רוצים להעביר מסר של: ייצוגיות, או יצירתיות, אנושיות או אמפטיה – צלם ותיק כמוני, שיש לו סטודיו לצילום מקצועי, כבר  יידע אחרי שיחת היכרות קצרהל"קלף" מכם מסיכות, לתפוס זוויות יותר מחמיאות שלכם,ולהפיקתמונותאמתיות ושיווקיות.

טרם הצילומים אני גם אנחה אתכם איך כדאי לכם להתכונן. מצב רוח טוב זה חובה, אך יש לשים גם דגש על הלבוש, השיער והאיפור (לעיתים גם לגברים לצורך תיקון פגמים קלים).

אם רוצים לשדר בתמונות מראה ייצוגי, לרוב צילומי התדמית ייערכו בסטודיועלרקענקיוחלקבלבושרשמייחסית.
אם בצילום הפורטרט תרצו לשדר יותר קלילות ויצירתיות ופחות רשמיות, הסיכוי הוא גדול שבמקום צילומי סטודיו, התמונות יצולמו דווקא בסביבת עבודתכם הטבעית, או על רקע של טבע או מיקום אחר שיסייע לייצר תחושה של רוך וגיוון.

לסיכום, כמו בחיים, אל תקלו ראש באיך שאתם נראים ומה שאתם משדרים גם בתמונות המקצועיות שלכם.
אל תחסכו בסעיף הזה, גם אם אתם רק בשלב ההקמה של העסק ועדיין אתם כלכלית לחוצים– קחו צלם תמונות תדמית ופורטרט מקצועי.

זה מאד ישפיע על איך אתם נתפסים על ידי הצד השני.
ושוב תזכרו שזה קריטי –לא תהיה לכם הזדמנות שניה לייצר רושם קובע וראשוני.
אתם רק תבואו – אני כבר אדע להוציא מכם את המיטב.

גלריות נוספות

 
צור קשר
close slider